Obrona Caro-Kann Wariant Nimozwitscha - glown linia





1. e4 c6
2. d4 d5
3. Sc3 d:e4
4. S:e4 (teraz drugi sposob gry) ...Sd7 (Inna mozliwość głównej linii dla czarnych to wyzwanie skoczka na e4 przez czarnego skoczka - nie zezwalając na wywołanie zamętu w pionkach. Zatem 4…Sd7) (czarne chca wymienic swojego skoczka na skoczka bialych z e4.
Po He2 wielkim bledem jest Sgf6 gdyz Sd6 mat.
Wiec po ruchu hetmana na pole e2 Sdf6) 5. Gc4 Sgf6 6. S:f6 S:f6 (mozna tez zagrac Sg5 wtedy odmawiamy wymiany zagrazajac polu f7 ale czarne natychmiast graja e6)



Dodaj komentarz

Od:   
Tresc:

Deslor
Mhmmm co za puapka!:)
2007-11-25_22:05:05